Besök.


Jajjemen, mina vänner, nu har pappa/morfar anlänt till björkarnas stad. Himla mysigt.
Vi har haft så fullt upp med att umgås att jag glömt ta kort både på dagens outfit och middag.
Middagen blev iallafall kinamat. Friterad kyckling med sötsur sås och ris för Mike, chilikyckling med ris för mig och stekta räkor med vitlök och ris för pappsen. LLLIIISSS!!

Introducerade en ny smak för lillan idag. Mandariner, satsumas, clementiner eller miniapelsiner. Kalla det vad ni vill! Hon älskade det så det här blir nog en frekvent mellis här hemma.


Våran, annars, lilla tornado som inte kan sitta still en sekund har blivit sjukt gosig på kvällarna. Det är så mysigt. Vi har kommit fram till att hon njuter av att bli kliad på armen och på ryggen, då lägger hon huvudet nånstans på mig eller Micke och bara myyyyser. Hon ligger helt stilla och blir nästan apatisk.
Detta gör att hon har börjat varva ner lite strax före sängdags vilket jag tror är bra. Annars är det fullt ös medvetslös enda in i kaklet hela kvällen lång. VI mös lite extra länge när det var dags för välling också.



Vi håller på och säljer av lite möbler inför flytten. Så idag har vi blivit av med ett gammalt skrivbord och våra sängbord. 600 spänn TAAAACK! Ska även försöka kränga en bokhylla/skåp, barbord, fåtölj och säng. Känns som ett kg stress faller av mig så fort vi får nåt sålt, slängt eller en flyttlåda packad. Har haft paus i packandet idag men imorn är vi på´t igen ba´.


Nettan: Det är inte så gott med grönsaker till ketchup tycker jag. DÄRFÖÖÖÖR :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åå vad mysigt! Det är för goa när de blir lite kvällströtta och vill gosa!



Pusss

2010-10-22 @ 13:38:44
Postat av: moster nettan

Haha, du är härlig du:) Det ena goa utesluter inte det andra sa alltid min mamma(din mormor) men smaken är ju olika:) Mysbilder på Elsa:)

2010-10-22 @ 16:59:04
Postat av: elin

massa myys bilder :)

vad har ni för säng?

2010-10-23 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0