Dagens outfit.


Idag har vi flängt runt mest hela dagen så jag har helt glömt bort att ta kort på lillan i kläderna.
Skjutsade iväg Micke vid 7 på födelsedagsmiddag med bastu och öl. Jag och Elsa skulle ha en myskväll men hon va så trött att jag la henne så fort vi kom hem.
Fick iallafall en bild i pyjamasen när hon drack välling.



Jag är så sjukt godissugen nu. Speciellt när jag är hemma själv då är det så mysigt att sitta i soffan under filten och äta saltgodis.. Mmmmm!!!!!! Men Stina och jag har en packt. Och hon ska tydligen vara så jääävla duktig ikväll, ville ju ta med mig henne ner i träsket.



Det kallar jag en diss. Jag kan ju inte äta godis själv. FÖR I HELVETE STINA VA EN SCHYSST KOMPIS NU!!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahaha jag dör va roligt!!! Mmmm vindruvor:) sjukt jobbigt att inte ha ett synkat sug Limpan:( men du förtjänar att äta! Du går ju ner och jag går bara upp!

2010-10-06 @ 21:10:55
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0