Fel i maskineriet.


Kom inte in på bloggen igår. Därför bloggade jag inte!

Micke fick för sig att dricka en dietdrink till middag, vilket betydde att jag fick äta vad jag ville. Så jag fick för mig att äta allt som han inte gillar.... Han är inte överförtjust i kyckling (vem fan är inte det förresten? Det är ju svingott!), hatar champinjoner, majs, ärtor osv...
Så middagen blev typ en wok. En svensk wok!

Kycklingwok med ris


Behöver nog inte skriva hur jag gjorde men här kommer iallafall innehållet.
Kyckling
Champinjoner
Ärtor
Majs
Paprika
Ris
Grönsaksbuljong

Blev jättesmarrigt. Har insett att jag alltid skriver att det är jättegott men jag tror att jag är ganska okräsen vad gäller mat. Dessutom har jag fått dille på att koka ris med en buljongtärning i. Blir så mycket mer smak. Jag älskar ris. Fick jag välja en sak att äta resten av livet skulle det nog vara just ris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0