Flytt....


Vi har bestämt oss för att flytta. JIPPIE!!
Lasset går till härliga, fina och underbara Göteborg! Längtar!
Inget jobb än sålänge men vi åker ner med förhoppning och sökläge.
Ska bo hos svärmor till en början för att sen, helst, köpa en lägenhet så fort vi fått jobb och kapital.

Vi har haft en underbar helg i Göteborg med vänner, pokerspelande, familj osv. Elsa trivs som fisken i vattnet (Göta älv) i sin nya favoritstad. Farmor har vart barnvakt fredag och lördag så vi har roat oss med underbart sällskap. Lite "skönt" att vara barnfria för en gångs skull...

Kan ni gissa dagens middag?



Elsa fick en jättefin pyjamas i present i efterskott när vi var nere i Göteborg.



Elsa är ivrig på att flytta.



Gick även förbi "bryggan" ett antal ggr där jag och Micke träffades. Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Jonna

VAAA??!! Vadå? När då? Varför då? Hur då?

2010-10-11 @ 21:58:41
Postat av: Anonym

Ååååå vad spännande!

När flyttar ni?????

Kram

2010-10-12 @ 00:42:25
Postat av: Stina

Oj va roligt!!!

2010-10-12 @ 09:26:29
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: Jennifer, mamma till Anton

Svar: Så mysigt med höst! Och så avis att ni ska flytta till götet!!!



Jag köpte några mirakel tabletter som gör susen, men jag är inte smalare än vad jag va på Elsas kalas :) hihi

Kraaaam

2010-10-12 @ 11:01:06
URL: http://jennifernikita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0