Freeeezing.


Vaknade upp imorse och trodde att vi lämnat lägenhetens alla fönster öppna. Men nej. Nåt fel är det, iskallt överallt. Så fort lillan tog sin förmiddagsnap så la jag mig i soffan under en filt. Och hade det inte vart för att Micke ringt och bett mig laga lunch tills han kom hem så hade jag nog fortfarande legat där. BURR säger jag bara.

Idag är det kanelbullens dag. VA KUL FÖR ER!! Själv får man ju inte äta sånt tjaffs. Idag är det jobbigt. Min last är ju chips, godis och kanelbullar. Bara att hålla ut.
För övrigt åt jag en kebabrulle igår utan sås. Det måste väl vara ok? Bröd, kött och sallad. Kom igen!!
Biggest loser ikväll. Då ska jag få lite nytändning på motivationen.... Hejja mig. BLÄ!



Kommentarer
Postat av: Stina

Det är ok! Inga pommes heller:)

Jävla påhitt det här med bullens dag...inge bitter ja in´t;) Heja dig!

2010-10-04 @ 18:08:42
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0