Hejhej hallå dagboken.


Shit jag glömde totalt bort att blogga igår. Vi åt tacos. Skyller på det. Lika gott som vanligt, dock hade vi glömt att köpa majs. Jag var på allvar deppig i typ 2 timmar för det. Det var ju nästan lika gott ändå men helvette så irriterande. Men life goes on.
Igår kom äntligen paketen som mamma skickat upp. Innehållet var alla Elsas presenter som hon fick i lördags. OCH mina gamla kläder som jag hade i Elsas ålder. Rosa, hemmasickat och allt är så himla fint. Idag har Elsa på sig en japaninspirerande dräkt som är såå fin. Dock vägrar hon ju va still den lilla terroristen så jag har inte lyckats ta kort på den ännu.
Har tänk en grej. Ibland har man ju lite bloggtorka... Men varje dag ska jag lägga upp dagens outfit på lillan så får ni ge betyg. Okej?
Tänkte även lägga ut en bild på dagens middag varje dag också. Så kan ni ge betyg på det också. VI äter verkligen ingen varierad mat men den är alltid god! Skitgod!
Vad säger ni? Det var väl en rolig idé?


Nu blir det lunch! Micke har skrivit tenta och precis kommit hem, så nu blir det lite nervarvning innan han ska iväg till jobbet. Han jobbar hårt min karl!

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja det låter asabasa bra! Har total mattorka och behöver inspiration:)

2010-10-01 @ 16:27:47
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0