Idag båder firar och sörjer vi.


Jomenvisst! Vi firar att Micke hade sista dagen på jobbet idag. Han blev avtackad i tisdags med lunch och ett presentkort på Stadium på 500 kronor. Han kommer bli saknad tror jag allt.
Vi sörjer att jag ska åka imorn. Men firar samtidigt eftersom det kommer bli grymt roligt! Våra konversationer har urartat totalt och handlar inte numera om vart, när och hur utan istället om vad som ska dokumenteras, vilka kort som ska in i metro nästa vecka och vad vi ska klä ut oss till. Känner jag mig själv och mina brudar rätt så kommer det bli en rätt sjukt resa. Inte bacillsjuk utan sjuksjuk!

Dagens middag en sånhär firardag är såklart....


Behöver jag säga mer?

Dagen har annars bestått av att hitta privata förskolor till lillan då komunens dagiskö är way to long. Någon som har erfarenhet av föräldrarkooperativ? Det lutar nog åt montessori för det verkar himla mysigt.

Ska fortsätta mysa med min man nu. Kommer sakna honom och Elsa nåt så galet mycket!


Vet inte hur bra min uppdatering kommer bli i helgen men jag ska försöka....

Kommentarer
Postat av: Stina

Tacos?:) Vad ska du göra Linn? Har du bloggat om det och jag missat det med min blondinhjärna kanske?

2010-10-28 @ 22:37:03
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: moster nettan

Stadium??! Då får ni åka till Sälen (Lindvallen)hos kusin Zacke o shoppa loss:)

2010-10-29 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0