Oops!


Verkar som att jag totalt glömt att skriva vad det är jag ska göra i helgen....
16.20 tar jag flyget ner till Arlanda. Blir upphämtade av mina underbara chicks i cowboyboots (vi som va bästisar i gymnasiet, men nu är dom flesta på olika håll). Så bilar vi upp till mitt landställe i Orsa, Dalarna, och har en underbar helg med hästridning, god mat och skitsnack. Jag tror vi blir 8 stycken totalt. SKa bli så jävla jävla kul!
Micke är hemma med Elsa och får barnvakt av Ellen och Pontus imorn när han har tenta.
Jonna och Elin kunde tyvärr inte följa med. SORG! Men vi ska försöka göra detta till en årlig tradition så Elin får helt enkelt släppa taget om Ikea och Jonna om innebandyn nästa år.

Åååh vad jag längtar! Håller på och packar och har mig nu.


Ses snart brudar!


Jag och min fru på vår roadtrip sommaren 07.

Kommentarer
Postat av: Jonna

:-( Jaa jag är så ledsen att jag inte kunde följa med! Typiskt!

Nästa år SKA jag bara med

Pusssssssss Hälsa alla

2010-10-29 @ 15:57:27
Postat av: Stina

Oj va skoj! Tack då vet jag i alle fall vad du ska göra:)

2010-10-29 @ 21:13:12
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0