Things you don´t know about me...

  1. Jag har velat döpa mitt barn till Elsa enda sen jag var 10 år.
  2. Varje dag tänker jag på hur nära det var att jag och Micke faktiskt aldrig skulle träffats.
  3. Ca 230 000 har spenderats från mitt sparkonto på 3 ½ år.
  4. Jag har aldrig bantat i hela mitt liv förns efter graviditeten.
  5. 2003 svimmade jag inne på ett apotek i Magaluf efter att ha festat 16 dagar i rad.
  6. Jag har 2 egenskaper som funkar värdelöst ihop - Rastlöshet och lathet.
  7. Jag är lika mycket hund som kattmänniska.
  8. Jag hade 9 öroninflammationer innan jag var ett år (stackkars mamma & pappa)
  9. Jag vill ha barn snart, alltså snart snart, igen.
  10. Sveriges snyggast män är Martin Stenmark och Brolle, enligt mig.
  11. 1996 kom jag åtta i Sverige på Ungomds SM i simning.
  12. Jag har 5 bröder och 1 syster. Dock inget helsyskon.
  13. Jag spyr nästan varje gång jag tvättar toaletten.
  14. För 3 år sen hade jag ingen aning om hur en tvättmaskin fungerade.
  15. Tillsammans med min trupp har jag vunnit både ungoms SM och ungdoms DM i gymnastik.
  16. Jag har tänjt ut alla ledband i min vänstra fot så den är fortfarande lite sne.
  17. Jag har aldrig brutit nåt.
  18. Jag tvättar håret endast 1-2 ggr per vecka.
  19. Jag är grym på Singstar trots att jag sjunger dåligt.
  20. Jag kan i princip hela lejonkungen utantill.
  21. Jag är sämst på att hålla hemligheter (om det inte är hemska saker).
  22. Jag sitter ALLTID ner när jag duschar, oavsett om det är badkar eller dusch.
  23. Kallades Limpan när jag var liten och gör det fortfarande av, hmmm, bara Pontus tror jag.
  24. Jag har hittils ägt 3 bilar trots att jag bara haft körkort i 5 år.
  25. Vår lägenhet i Umeå är det 11 ställer jag bor på.
  26. Jag skrek HJÄLP MIG mer än 10 ggr under förlossningen.
  27. Jag såg Mamma Mia 4 ggr på bio, på två veckor.
  28. Jag har varit förlovad.

 



Såååå, var det nåt av det här ni redan visste om mig? Tell me isåfall. Vill ju gärna tro att jag är oförutsägbar...







Kommentarer
Postat av: Stina

Shit va skoj! Jag visste inget men det var kanske inte så konstigt;)

2010-10-15 @ 14:55:58
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: Pappa

Things i know about you!!!!

Har du aldrig brutit något? relation?

Vad heter dina 5 bröder?

vad heter din syster?

Stenmark o Brolle, Micke då?

Lägg ut Lejonkungen på video.

På vilka 11 ställen har du bott?

Har man någon man älskar så e 9 öroninflammationer bullshitt.

Ha en trevlig 3-årsdag du och Mike, Kram till er och ofcourse lillElsa, vi ses snart. Puss pappa-morfar-Per-Eric

2010-10-15 @ 16:54:18
Postat av: mosternettan

Öroninflammationerna visste jag, och att du kallades Limpan, att du flyttat många gånger, är väl ett arv från din mamma? Sammanfattningsvis är du en härlig tjej med fötterna på jorden nu för tiden::))

2010-10-15 @ 21:38:33
Postat av: Jonna

Många saker som stämmer bra in på mig också kärlek! <3

2010-10-15 @ 22:40:39
Postat av: Mami

Allt av detta visste jag, bra tycker jag! Puss

2010-10-16 @ 19:46:03
URL: http://www.awpdesign.se
Postat av: Emilié

Haha, superkul lista!

2010-10-21 @ 18:44:22
URL: http://plump1s.blogg.se/
Postat av: Lenita

Haha jag har också de där minst sagt opassande egenskaperna!! Dom går inte ihop alls :p

2010-10-22 @ 11:52:24
URL: http://lenitaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0