2 sköna dagar!


Mamsen har precis åkt hem... Buhuhuhu!
Det har vart wonderful att ha henne här, som alltid!
Hon kom hit i torsdags kväll och vi kollade idol (Ellen va rockså här) och mös.
På morgonen i fredags åkte mamsen iväg på lite kundbesök och jag och Elsa mös här hemma. Micke var på jobbet.
Eftermiddag spenderades på stan och jag och mamma pysslade med lite shopping. Himla roligt för det var hundra år sen, minst, som jag handlade nåt!
När vi kom hem därifrån så undrade mamma om inte jag och Micke ville gå på bion så kunde hon va barnvakt. Ja, tack. Vi sprang iväg på 6-bion och kollade bröderna Karlsson, himla rolig film!
Vi kom hem strax före åtta och då var lillan nybadad, pyjamas och middagen stod på bordet. Jösses vilken lyx!
Så när lillan somnat så njöt vi utav den underbara laxpastan och senare lite vin.

Imorse bjöd mamma oss på hotellfrukost på Scandic Plaza. Det är maiskt gott! En miljon olika brödsorter, alla olika pålägg som nånsin uppfunnits, oändligt många olika filer och yoghurtar, ägg, bacon, prinskorv, alla grönsaker som nånsin vuxit ovan och under jord och sist men inte minst våfflor. Och nej Stina det är inget snacks. Typ som pannkaka. Säger vi. Åt bara en. Utan grädde!
Lite stanstrosande efter det, sen hem.

Har busat efter det och jag skjutsade mamma till flyget för 2 timmar sen. Ikväll kommer fina Maria hit på middag och mys. Fotboll, Milan, om Micke får välja.

 

Jag har vart sjuk, snorig och ont i halsen, men är mycket bättre nu. Bara lite snorig. För tre dagar sen blev lillan sjuk, samma sympton som mig, hon är på bättringsvägen men hostar lite och snorar lite.

Imorse blev Micke sjuk, samma symptom han med. Detta, mina damer och herrar, är det värsta som kan hända i vår familj. Han blir oigenkännlig, personlighetsförändrad och svag svagare svagast! Yttar så få ord som möjligt och vill helst inte göra nåt. På sin höjd kissa, bajsa och snyta sig. Jaja, detta går väl an om det inte vore för att Micke är sjukt i typ 2 månader när han väl blir sjukt. FUCKFUCKFUCK!



Önska mig lycka till för att orka med denna pojkvän dagarna, veckorna, månaderna framöver!
Tack!


Kommentarer
Postat av: Mami

Puss o kram från mig!!

PS Jag tycker dock att Micke piggnade till efter brunchen, dansade och sjöng barnvisor med mig och Elsa - trots att han inte "fick" köpa Espirotox...

2010-09-11 @ 20:52:23
URL: http://www.awpdesign.se
Postat av: Stina

Haha! Jag har ju varit sämre än sämst idag så who am I to catch the first stone;) tycker du var duktig som bara åt en..dessutom utan grädde! Linn..sorbet hur är det där? Ok elle?

2010-09-11 @ 22:37:12
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0