Blivit sjuk. Typ.


För ca en vecka sen blev jag dunderförkyld. Sen har det blivit bättre och bättre för varje dag som går. Fram tills idag. PANG. Vaknade upp med svinont i halsen och täppt näsa. Blä! Så idag har jag paus från bloggandet. Orkar inte. BLÄBLÄBLÄ!!
Vi har iallafall tröstat mig med tacos, idol och halstabletter. Typ tipptopp!
Hoppas jag mår bättre imorn.

Som lite skoj kan jag visa en lite rolig bild på hur våra potatisar la sig i kastrullen igår när det började koka. Micke trodde kanske att det var något gudalikt över det hela. Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Stina

Haha sjuka ni:) Vi är också dåliga..eller börjar bli...blääää:(

2010-09-15 @ 22:01:34
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0