Goddagens.


Jo, idag mina vänner har allt flytit på som vanligt. Var på en uppfriskande och blöt regnpromenad med lillfisen för att sen komma hem lagom tills Micke kom hem från jobbet. Lägga lillan, äta lunch och kolla på Mad Men. Fantastiskt!
Micke sprang sedan iväg till skolan för att börja plugga till tentan som är nästa vecka. Så här sitter jag nu. Väntar på honom igen. Lillan har precis vaknat och är kvar i sängen och säger heeeeejjjaaa! Ska in och hämta henne omedelbart bums!
Ikväll kommer min söta Ellen hit med hennes snubbe och hundvalp. Jippie! Hon e så söt med sina stora öron och tassar. Elsa älskar hundar så hon kommer bli så glad!

Har ett tips till er; sök på youtube på "soldiers surprise" så kommer det upp massor med klipp på soldater som kommer hem och överraskar deras föräldrar, barn, fruar, syskon osv. Asså tårarna sprutar. Det är så vackert! Kolla. NU SA JAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa du känner pappa, nu har jag kollat you tube, did i cry?



Längtar, jag med, puss, säg vov till ditt främande.

2010-09-21 @ 17:13:08
Postat av: Stina

Vågar ju inget annat med den tonen:) Ska kolla bums!

2010-09-21 @ 17:44:09
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Snart ses vi kärlek......

2010-09-22 @ 14:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0