Going down down down.

Har idag bestämt mig för att inte stoppa i mig onyttigheter (godis, chips, läsk, popcorn, pizza, snabbmat, bullar, kakor, glass osv...) förns julafton.
Vilka är med mig??

Kan bli spännande det här. Har ju faktiskt gjort det (och klarat) tidigare. Mitt nyårslöfte i år var att hålla upp till påsk. Gick perfa!
Men som sagt; Nån som vill haka på? STINA???


Ps. Framtida blogginlägg kommer nog i särklass handla mest om idol. Eller rättare sagt Anders Bagge. JAG ÄLSKAR HONOM!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, Om jag räknas så hakar jag på!!!!!!

2010-09-07 @ 21:33:12
Postat av: Stina

Haha Linn! Hmm...jag ÄLSKAR ju sötsaker men ok..jag är på:) Tårta på kalas och så..får man äta det? Annars måste jag vänta till efter den här helgen eftersom jag och min svaga karaktär ska på 5-års kalas:) På Elsas kalas kan vi ju peppa varandra! Behöver veta vad som räknas..light läsk t.ex.? Kommer nog inte överleva annars:( Nötter?

2010-09-08 @ 10:38:56
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: Stina

Okej Linn! Max 1 näve..haha:) kommer kanske fuska med light läsk.ska försöka att inte men kan inte lova;) behöver reda ut snabbmat..sushi? Sallad på pizzeria typ? Pasta?

2010-09-08 @ 13:32:35
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0