Idag är en va(n)l(ig) dag.


Idag hoppas jag på det bästa. Håller alla tummar och tår. Jag tror att dom rödgröna kan skapa ett bättre samhälle för fler individer. Så är det bara. Tjaffsa emot om ni vill det men det är min åsikt!
Men tjaffsa gärna, eller håll med. Det är bara roligt!

Behöver hjälp med en sak. Vet inte riktigt vad vi ska köpa till Elsa i födelsedagspresent. Och sen vet vi inte när vi ska lämna presenterna. Vi är ju i Sthlm på fredag när hon fyller (vi kommer torsdag kväll) och att släpa med sig allt för att sen ta hem det igen. Plus att vi kommer ha med massa andra presenter som lillan fått.
Men samtidigt är det ju hennes första födelsedag. Vi vill ju att den ska vara bäst, med massor av presenter och kaffe (!) på sängen.
Hur som helst så är jag så spänd på hennes stora dag. Alla som känner mig vet att jag äääälskar födelsedagar, oavsett om det är min egen, Mickes, mina föräldrar eller syskons, övriga släktens eller nån i kungafamiljens. Det ska firas och det ska firas stort. Är på riktigt nervös. Som ett litet barn. Ungeför som det är jag som fyller år.



Nu ska jag iväg och köpa välling till lillan på Ica Maxi. Hutlöst vilka priser det är på välling enpack jämfört med flerpack. Ett kg (ett paket) kostar 49 kr. Men ett storpack där det är 1 kg x 8 paket kostar 130. Är det inte sjukt? Så många ggr jag sprungit ner i panik på Ica för att vällingen är slut. Så nu är det bara att sätta mig feta ända i bilen och åka iväg.


Nu hoppas vi på det bästa! Framtiden är rödgrön!


Kommentarer
Postat av: Stina

Heja Fredrik:) haha! Va är det sant med vällingen?? Hade ingen aning..ska också köpa storpack.

Har du frågat Elsa vad hon vill ha? Moahahaha!

2010-09-19 @ 21:21:15
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0