Imorn blir en hektiskt dag!



Dagen idag först. Inte vart så hektiskt som morgondagen kommer bli. Busat med lillan, snorat, hostat och sen kollat idol med Maria och Micke. Jag älskar Anders Bagge... Om ni nu inte visste det?

Imorn ska jag till vårdcentralen och ta blodprov för att se om jag har järnbrist eller nåt eftersom jag blir yr ibland?! Ska va där halv 11 och Micke har bilen till jobbet så det blir en promis. Tar kanske 45 minuter, UPPFÖR! Men det blir skönt, hoppas inte förkylningen är värre bara. Sen blir det promenad tillbaka. Micke kommer hem vid 12 från jobbet (han jobbar 50% nu och är ledig från skolan på eftermiddagen). Klockan 1 blir det tvätt och sen ner till motorcentralen för att dom ska fixa en sak på bilen. På kvällen sen kommer mamma och då blir det mys med idol (min kära Ellen kommer och kollar också) och god mat. LÄNGTAR EFTER MAMI!!

Så där har ni min torsdag. Mamma stannar till lördag, Micke ska ut på kvllen så då kommer Maria och avlöser honom för att hänga med mig. Ogillar starkt att vara ensam på kvällarna.

Tog ett roligt kort på lillan idag när hon åt gurka, Inte skuren utan hon åt den som den va. Som en glass typ. Men jag orkar inte hämta sladden så lägger upp den imorn istället. Latfaktor 11. Av 10.

Puss på er.


BTW: Kungarna av Tylösand... Jag är inte pryd men vafan jag SKÄMS!

Kommentarer
Postat av: Stina

Säger det samma! Blev äcklad..vilka vidriga misslyckade människor:/

2010-09-09 @ 21:25:11
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0