Namnsdag och storhandling.



Idag har min älskade sambo namsdag. Grattis MickePickePö!
Vi firar idag goood middag. Och nej det är inte tacos!

Imorse gick jag upp 06.50.. Huuaaa kan inte minnas senast jag ställde klockan. Visst Elsa väcker ju mig varje morgon men det är mycket trevligare att vakna åtta av hennes babbel än en jävla klockjävel som man bara vill döda. En morgonpromenad (utan barnvagn! Kändes konstigt) från motorcentralen efter att ha lämnat bilen på verkstan. Vid halv fem gick jag dit igen, den här gången med Elsa, hämtade bilen och åkte hem. Alltså två promenader idag. Ungefär en miljon procent mer än vad jag brukar träna. Går på sin höjd till Ica Berghem, ca 30 meter, eller lekplatsen som ligger typ 100 meter härifrån. Jag är sämst på att träna. Usch för mig!

Elsa påväg till motorcentralen. Klädd från topp till tå i nya kläder, som hon fick i present. 


Så fort Micke kom hem så åkte vi iväg och storhandlade. Jag älskar att storhandla, om man bortser från mängden pengar som försvinner från kontot. Men det är sånt man får ta.
När vi kom hem började vi göra iordning godaste middagen, NEJ fortfarande inte tacos! Ni ska få receptet i nästa inlägg. Jag vågar nästa säga att det är godare än tacos. Men bara nästan.

Elsa började packa upp storhandlingen så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0