Snart 1 år...


Ja tiden springer iväg och snart fyller lillan 1. Men hon kommer alltid vara lillan i mina ögon :)
Tänkte skriva lite om vad våran duktiga tjej kan och gör hittils.


*Sitta.
*Krypa.
*Stå utan att hålla i sig.
*Gå med gåvagn.
*Säga fler ord: mamma, pappa, gockan (dockan), titta, hejja (hon drar upp armarna på he, och ner på jja) "boff" (voff) när man frågar vad vovven säger¨.
*Äter allt. Verkligen ALLT!
*Sover mellan 12-14 timmar per natt.
*Somnar utan minsta gnäll (oftast)
*Fått 4 (nästan 5) tänder.
*Hålla vällingflaskan själv (kanske inte en bedrift direkt men det tog väldigt lång tid innan hon ens ville försöka).
*Peka på lampan, klockan, mamma, pappa, dockan, vovven (gosedjur) när man frågar vart dom är.


Det är säkert miljoners miljarders grejjer jag glömt, men visst är hon duktig?
Nu hoppas vi bara på att hon ska lära sig gå innan 1-årsdagen, vilket jag tvivlar på men ändå.

Har rensat ur Elsas garderob idag också. Väck men allt i strl 68. Inte mycket kläder kvar nu. Måste inhandla 80-plagg. Hon växer fortare än vad jag hänger med...



Lämna lite kommentarer nu för tusan. Det är typ 1 av 20 som skriver nåt. Tråkmånsar!


Lillan i sin nya pyjamas, tokglad på morgonen.


Kommentarer
Postat av: mosternettan

Hon är verkligen jätteduktig!! Ska bli så kul att träffa er på Elsas födelsedagen:) Vi kommer!!

2010-09-13 @ 16:22:46
Postat av: Stina

Duktiga sötnos!! Hur lång är Elsa nu? Fan hon och Lowe är säkert lika stora...haha..min jättefis!

2010-09-13 @ 16:43:23
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: Pappa-Morfar

Hej Gumman, Jag har värdens finaste dotter och barn-barn. Det är du ( ni ) som ligger bakom hela hennes harmoni, det som finns runtomkring sväljs glupskt och resultatet är ju strålande sött och glatt. BTW Du va lika glad du, så det så. Pussar o kramar till er alla, längtar till vi ses.

2010-09-13 @ 16:59:01
Postat av: Jonna

Oojojoj vad duktig hon är.. Men hejja på henne nu, jag vill se henne gå när ni kommer hem! :-)



Pössss

2010-09-13 @ 18:16:49
Postat av: Kristin

Superduktiga Elsa :)

Hehe... Molly har 86 nu och vissa av dessa plagg ser lite korta ut... Storbruden våran :)

Hoppas vi ses när hon fyller!

Kram

2010-09-13 @ 18:51:43
Postat av: Mami

Gull-ungen! ALLTID så himla glad och go! Puss o kram

2010-09-13 @ 21:26:21
URL: http://www.awpdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0