Val val val...


Jag börjar tröttna på detta val. Höger hit å vänstern dit. Alliansen häst och rödgröna bäst! Blablabla!
Tänk att Elsa ännu är så ovetande om vilken tragedi det är om alliansen vinner. Här sitter hos så lugnt och leker med sin pippi-docka och anar inte vart världen är påväg...


Inte heller när vi var i lekparken idag verkade hon vara brydd...



I min hjärna uppfostrar jag Elsa till vänsterlutad. Ge till dom fattiga, alla ska ha det bra osv. Tyvärr är min sambo inte likadan, men mamma är ju alltid bäst inte sant?

Nä, men allvarligt nu, ni gör väl rätt och röstar rött?


Lyssna bara här så förstår ni nog!





Peace!

Kommentarer
Postat av: mosternettan

Lyckligt ovetande:) Visst är det härligt att få vara barn så länge man bara kan!! Som Jonathan sa när han var ungefär 5 år: Jag vill aldrig bli vuxen, det verkar vara såå tråkigt!!

2010-09-16 @ 20:57:31
Postat av: Jonna

Sötaste gumman....

2010-09-16 @ 21:03:07
Postat av: Stina

Haha va rolig du är:) Jag röstar inte rött..men det visste du nog redan! tihi...egoist javisst:)

2010-09-16 @ 21:45:55
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0