VIKTigt.


Har ebstämt mig för att banta ner mig lite. Gått ner alla gravidkilon som sagt och är superdupernöjd över det. Men skulle gärna bli av med lite till. Tänker inte viktväkta mig eller nåt sådant utan bara promenera lite och äta rätt, lite mindre portioner osv.
Och det bästa av allt är att idag började Biggest Looser på tv. Kanske kan bli inspirerad. Det va en snubbe som tappade lite drygt 9 kg på en vecka. Va fan. Hur är det möjligt?
Anyway, ingen brådska med mig som sagt, men har väl gått ner mina 4 kg till julen för att sen äta upp mig på all julmat. Perfekt!

Nu blir det scrapbooking med Elsas album. Har kommit rikitigt långt. Vem vem, om ni är snälla lägger jag upp lite bilder på det här så ni får se hur duktig jag har varit!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Stina

Duktiga du och RÄTT tänk med mat och motion. Det ska få ta tid och det går utan att ta till kurer (även om det går sjukt trögt för mig) Heja heja

2010-09-06 @ 22:39:14
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej, Det är väl bra, men kom ihåg att du måste få i dig all näring som behövs varje dag, inte strunta i något, tänk på din yrsel, annars är det bra, framförallt promenader, puss.

2010-09-07 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0