ÄH!


Nu skiter jag i utmaningen. Jag blir trött bara jag tänker på att sitta och tänka ut hela tiden vad jag ska skriva. Vill ju skriva rätt ut bara vad jag känner just nu! Just nu vill jag pussa på Micke! Så jag ska göra det!

Idag har det vart den skitigaste dagen av alla skitdagar. Det är riktigt tur att jag älskar mitt jobb annars hade jag nog sagt upp mig på plats. Ofungerande handdator, fastnade på första stoppet, sega kunder som gjorde att varje stopp tog hundra år, kort lunch pga jag hade mycket kvar att göra osv...
Men trots det ser jag fram emot jobbdagen imorn. Undrar hur länge detta jobbälskande kommer hålla i sig?

På fredag åker jag och lillan till Stockholm för att fira min papi, Elsas morfar, som fyller 60 år. Så jävla gammal!
Ska försöka klämma in så många kompiskramar jag kan också. Ring mig så vi kan kramas!

Vi såg the social network igår. jag tyckte faktiskt den var riktigt bra. Kan dock inte sätta fingret på vad det är som är så bra. Kanske att jag älskar facebook. Det är grrrreat som kellogstigern säger.

Gud vilket tråkigt inlägg. Men jag är ju nästan nybörjare nu igen.
Skapar ett eget nyårslöfte nu... Att jag ska blogga bättre. Hope you like it!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så jävla gammal? MEN ÄNDÅ EN PAPPA SÅ UNG OCH UP TO DATE. Puss min älskade dotter, du är det bästa, och Elsa.

2011-01-12 @ 21:48:23
Postat av: Pappa

Förlåt, glömde en sak som vanligt. JÄTTEVÄLKOMMEN.

2011-01-12 @ 21:49:18
Postat av: Stina

I like!!

2011-01-12 @ 22:07:14
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: Stina

I like!!

2011-01-12 @ 22:07:58
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0