Fast!


Idag började dagen betydligt bättre än igår. Allt flöt på, hade iofs väldigt mycket att göra på morgonen men kom ändå iväg i rätt okej tid. När jag åkte till mitt första stopp, som ligger lite i skogen, tänkte jag för mig själv att fasiken vad fint det är. Snön var kritvit på marken, solen sken, blå himmel och typ 2 minus. "Alla som klagar på snön och kylan borde dö" var tankarna i mitt huvud... Det skulle jag få äta upp. Två timmar senare satt jag fast. Inte helt fastkilad, men hade fått för mig att åka ner för en liten sluttning mellan några hus. Inga problem det var ju sandat... Ellerhur! Hittade en sandbilsgubbe som sandade ihjäl sig på gatan men icke. Fick hjälp av Henke på jobbet att försöka putta, backa, gunga osv... Inget resultat. Tillslut fick vi ringa bärgarn. Nästan två timmar satt jag där. Shit! Det blev en inte lunchrast utan en vanlig rast. När Linn är hungrig blir Linn arg. Det var jag också.
Vet inte hur många fula ord som yttrades ur min mun.

Så skönt att jag iallafall har extremt sköna och schyssta kollegor som skämtar med mig istället för att vara arga :)

Har jag sagt att jag älskar mitt jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0