It ain´t over until the fat lady sings...


Jag trodde det skulle va över. Men icke!

Det började förre veckan med att Elsa kräktes på natten. Hon har vart dålig i magen sen dess men ändå glad, som alltid!
I torsdags var jag jätteillamående på jobbet och flaggade för att jag kanske var tvungen att gå hem. Men jag klarade hela dagen och illamåendet försvann på kvällen. Fredag morgon ringer Micke mig på jobbet och säger att jag kanske måste gå hem för han mår så sjukt dåligt och nära spygränsen (jobbigt att ha Elsa då). Mina snälla chefer lät mig gå hem när jag var klar och jag kom hem vid tre ungefär.
Lördag och Micke var bättre. Vi hade Lovisa och Tommi här på besök och åt och drack gott.
Söndag och Micke mår bra, jag är lite seg. Hela dagen går, Micke har fotbollsträning och jobbar sen på Ica några timmar. Strax före 21 känner jag att maten står i halsen och går och lägger mig. Kräks upp helgens intag inom en timme. Uschuschusch JAG HATAR ATT SPY!!

Fick sjukskriva mig imorse (känns så himla dumt eftersom jag inte ens jobbat i två månader) och har bara legat hela dagen. Lyckats klara mig från att kräkas och peta i mig lite rostmacka, rivet äpple, cola utan kolsyra och fiskbullar med ris till middag. Har fortfarande ont i magen men mår inte illa längre iallfall. Är sjukt svag också, är väl näringsbristen antar jag. Orkar inte ens stå upp och byta blöja på lillan... Micke har fått göra ALLT idag! Tack älskling <3
Är ledig (flyttdag) från jobbet på onsdag så kände att det var lika bra att va sjukskriven imorn också. Även om jag mår bättre så är jag inte stark nog. Suck! Jag vill ju jobba liksom...
När ska detta blåsa över? Det är ju liksom ingen långvarig magsjuka på nån av oss men den försvinner ju ALDRIG!

Imorn fyller jag år också. Hoppas att jag mår bättre då och kan njuta av årets bästa dag!


Kommentarer
Postat av: Angelica

usch och fy! hela familjen fick de alltså! :( hoppas de blir bättre snart!! och hoppas du får en toppen födelsedag trots magsjukan linnpinn!! :)

2011-01-24 @ 21:28:58
URL: http://angiiiee.blogg.se/
Postat av: Mami

I morn mår du bra igen, när Elsa o Micke sjunger för dig, hoppas det.. kram från Mami på säljresa i Mellansverige!

2011-01-24 @ 21:29:57
Postat av: Pappa

Krya på dig gumman, i morrn på din födelsedag är alla friska, kram o puss.

2011-01-24 @ 22:03:28
Postat av: Anonym

Varför slutade du blogga????

2011-05-11 @ 08:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0