Magsjuka och plusgrader.


Natten till igår vaknade vi av att lillsnuttan kräktes i sängen. Stackars liten. Vi tog upp henne, hon var väl inte helt vaken, och då blev hon ledsen. Fattade ingenting... Bytte sängkläder och ner för att sova igen. Kräktes två ggr till efter det. Tillslut hade vi slut på sängkläder så det fick bli handduk till lakan och inget påslakan eller örngott. Men hon sov gott för det. Kräkfri hela dagen efter det men sen var det dags igen på kvällen efter vällingen. En monsterspya! Efter det - Ingenting. Vet inte om man riktigt kan kalla det magsjuka då hon bara kräkts fyra ggr. Men ändå. Det var en liten pärs och hon har ätit lite dåligt efter det, vilket är förstårligt.
Det sjukaste av allt var att när Elsa lagt sig, kvällen före allt började, så sa jag till Micke att hon inte har vart sjuk på väldigt länge... Varför blir det alltid så? Jag tror starkt på att hade jag inte sagt nåt så hade det aldrig hänt. Så vidskeplig är jag.

Får för mig att hon ser lite tunnare ut.. Kanske inte är så konstigt iofs när hon inte ätit ordentligt på två dagar. Här ser ni henne i den nya tröjan som mormor köpte i Milano. HEJJA ZLATAN!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tuff Milantröja. Skönt att hon e bättre. Puss o kram

2011-01-20 @ 21:39:15
Postat av: Jonna

Sötaste lilla gullunge!

2011-01-21 @ 10:28:10
Postat av: Mami

Gulle!

2011-01-21 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0