Nu så.


Kanske ska ta upp det här igen och bli lika duktig som förut. Saknar att blogga. Har däremot ingenting att skriva om känns det som. Jag gör samma sak varje dag - går upp, åker till jobbet, jobbar, längtar hem, kommer hem, gosar med lillan, leker, äter mat, lägger lillan, myser med Mike, lägger mig. Så är mina dagar. Kan tyckas verka tråkigt men inte då. Jag älskar mina dagar. Det enda negativa är att vara ifrån Elsa. Jag saknar henne nåt enormt när jag är på jobbet. Som tur är så pratar jag i telefon med henne några ggr om dan... Eller jag pratar, hon säger bara HEEEJ! Haha så jävla söt är hon!
Idag ska jag skriva om ett annat ögonblick också.. Men så svårt. Kommer inte på något ögonblick som är intressant nog att skriva.
Något speciellt ögonblick ni vill veta mer om?


Kommentarer
Postat av: Stina

Liiiinn:) Berätta nåt dumt du gjort när du var tonåring! Tack för tipsen by the way...TV'n är av:)

2011-01-10 @ 08:57:37
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0