Stockholm.


Nu befinner vi oss i Stockholm. Sjukt mysigt! Saknar Micke bara men imorn ses vi.
Idag har det vart en riktigt fartfylld dag. Trots att jag inte ens lämnat hemmet. Elin, Elli och Ida har vart här och lekt med mig och Elsa. Vid fyra stormades stället. Ingrid (snart fyra år), Stella & Alice (5½ år), Jack (15 månader) och Elsa (16 månader) plus alla deras föräldrar. Ljudnivån var det högsta jag vart med om och öronen susar. Men jag älskar dom! Så underbara ungar och trots att ögonen hänger så sitter jag med ett leende på läpparna. Ska tvinga brorsan att skicka bilder som han tog på dom små glinen. Är väldigt dålig på att lägga upp bilder har jag märkt.
Nåt särskilt ni vill se?


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle uppskatta om du kunde slänga in runt 300 bilder på min favorit. Gud va jag saknar er!

2011-01-17 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0