bb-väska


Vad ska man ha med sig? Har totalt glömt bort... Och googlar man på det så står det en miljard olika saker. Help me!

Annars rullar allt på här hemma. Jag gör inte så mycket.. Men känner att jag har rätt till det. Dammsög igår iallafall, tvättar ibland, plockar, gör middag till mina älsklingar kommer hem osv. Så jag får lite gjort iallafall.
Idag är det alltså 19 dagar kvar. NITTON! Känns nära.. Men samtidigt långt bort, vet ju inte riktigt när den behagar komma. Ja, jag säger den för man kan ju aldrig va helt 100% på ett ultraljud i vecka 19.

Mamma och brorsan ringde igår och ville att jag skulle göra lite jobb för deras hemsida. Jag är faktiskt sjukt taggad :) Skönt att känna lite att man gör nytta för en gångs skull. Får t.om. betalt!

Men som sagt. Tips mottages gärna till bb-väskan!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Mami

Roligt att du vill hjälpa oss! Glöm inte tryck på startknappen när du började jobba idag :-) Puss

2012-03-06 @ 13:21:05
Postat av: Madde

Glöm inte packa en bb-väska till Elsa också om ni ska lämna henne någonstans först :) det var en sak jag fick höra här om dagen jag inte funderat alls på.

Jag minns faktiskt inte vad vi hade med till bb. Hade inte packat nån väska så Peter fick åka hem emellanåt och hämta saker. Men datorn var ju ovärderlig :) även om jag somna 5 min in på varje film haha

2012-03-06 @ 18:02:26
URL: http://mtjerneng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0